Vedení daňové evidence
Stačí Vám pouze schovávat veškeré účtenky, výpisy z bank, vystavené a
přijaté faktury, smlouvy apod. My už sami vše přebereme a do Vaší daňové
evidence zahrneme pouze ty doklady, které jsou dle zákonů použitelné,
ostatní nepoužitelné Vám řádně odděleně vrátíme zpět. Po zpracování všech
dokladů daného účetního období je pro nás samozřejmostí zpracování
přehledu nákladů a výnosů a stavu majetku, zároveň vyhotovení všech
daňových přiznání klienta, přehledů sociálního a zdravotního pojištění a
jejich odevzdání na příslušné úřady.
Vedení účetnictví
Tak jako v případě daňové evidence stačí, když nám předáte veškeré
Vámi uschované doklady a ostatní již necháte na nás. Na doplnění snad jen
to, že oproti daňové evidenci na konci účetního období vypracujeme
rozvahu, výkaz zisků a ztrát, cashflow i přílohu k účetní závěrce. Veškerá
daňová přiznání a různá hlášení jsou opět samozřejmostí.
Mzdová a personální agenda
Pod tímto pojmem se skrývá příprava vzoru pracovní smlouvy, případně
dohody o provedení práce, přihlášení zaměstnance k sociálnímu a
zdravotnímu pojištění, měsíční zpracování mezd zaměstnanců dle docházky,
měsíční tisky přehledu pro sociální pojišťovnu a hlášení na zdravotní
pojišťovny a jejich odeslání, tisk výplatní listiny, výplatních pásek a
příkazů k úhradě odvodů a mezd. Po ukončení roku Vám zhotovíme roční
zúčtování daní ze závislé činnosti a srážkové daně, zaměstnancům pak roční
vyúčtování záloh daně ze závislé činnosti, vypracujeme mzdové listy. Při
ukončení pracovního poměru zaměstnance za Vás vyhotovíme a odevzdáme
odhlášku ze sociálního i zdravotního pojištění, evidenční list důchodového
zabezpečení, zápočtový list a vytiskneme potvrzení o zdanitelných
příjmech.
|